• Vinteriors
  • Makelaar & Verkoopstyling onlosmakelijk met elkaar verbonden

Makelaar & Verkoopstyling onlosmakelijk met elkaar verbonden

Met het inschakelen van Vinteriors kiest u voor een vakbekwame verkoopstylist die zich gemakkelijk terug verdient. Belangrijker dan de kosten is haar opleiding, ervaring, professionaliteit en de middelen die ze ter beschikking heeft.

Het begrip verkoopstyling is aardig ingeburgerd. Vertel uw klanten dat u samenwerkt met Vinteriors als professionele verkoopstylist en stel voor uit te nodigen voor een dienst. Consumenten kennen deze dienstverlening inmiddels en vinden het eerder vreemd als u het niet ter sprake brengt. 

Vinteriors kan de boodschap, die u als makelaar wellicht liever niet brengt, feilloos aan de verkoper mededelen. Met respect en de juiste argumenten wordt de verkoper gemotiveerd op te ruimen, schoon te maken en de woning in “verkoopconditie” te houden.

Het is van groot belang om alle benodigde zaken voorafgaand aan de verkoop aan te pakken en er geen 3 traps-raket van te maken. Tussen de eerste geïnteresseerden zit namelijk meestal de koper. Door samen met de verkoper en Vinteriors een plan te maken, alvorens de woning te koop te zetten, bespaart dit kostbare tijd, ergernis en prijsverlagingen. Zoals u weet neemt de populariteit van een instapklare woning alleen maar toe.

Woningkopers starten de zoektocht naar een nieuwe woning in de meeste gevallen op internet. Om veel bezichtigingen te genereren is het van belang dat de foto’s een positieve indruk maken op de kijker. Professionele woningfoto’s prikkelen de fantasie van de kijker en verleiden deze als het ware tot een bezichtiging! En kijkers zijn belangrijk, omdat daar de koper tussen zit. Laat Vinteriors de woning eerst voorbereiden alvorens deze te fotograferen.

Waarom samenwerken?

  • Makelaar profileert zich in de regio als hèt kantoor dat waarde hecht aan woningpresentatie
  • Na verkoopklaar maken uitstekende presentatie van de woningen op internet en in brochure
  • Makelaar biedt ‘iets nieuws’ en onderscheidt zich van andere kantoren
  • Het aantrekken van nieuwe opdrachtgevers
  • Leegstand voorkomen, c.q. nieuwbouw huur- en koopwoningen ‘aankleden’
  • Uitstraling en imago van het makelaarskantoor optimaliseren
  • Woningen sneller verkopen
  • Minder bezichtigingen nodig
  • Woningen verkopen tegen marktconforme prijs, dus geen noodzakelijke prijsaanpassingen
  • Hogere omloopsnelheid, lagere kosten, hogere inkomsten